loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 24 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

با گسترش جمعیت شهرها و روی آوردن مردم به آپارتمان نشینی ما نیازمند رعایت قوانین و مقرارت این سبک زندگی هستیم و به همین دلیل نرم افزار‌های متعددی برای این موضوع پای بر عرصه زندگی مردم گذاشته‌اند. شما به وسیله این گونه نرم افزارها خواهید توانست بدون هیچگونه نگرانی تمام موارد مورد نیاز را در این گونه نرم افزارها مدیریت نمایید. یکی از مشکلاتی که در صورت عدم استفاده از نرم افزار‌های مدیریت ساختمان به چشم می‌خورد، به هم ریختگی اطلاعات است و اگر این بهم ریختگی ادامه دار باشد بسیاری از اطلاعات را به طور کلی از دست خواهیم داد. ما در این مقاله به ویژگی‌های مورد نیاز این گونه نرم افزارها خواهیم پرداخت.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه این مقاله ما به بررسی ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان خواهم پرداخت همچنان با ما همراه باشید.

استفاده از آن آسان باشد

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. بهتر است منظور از بیان جمله راحتی را بشکافیم راحتی به این معنا که کاربر در هنگام استفاده با هیچگونه موردی که باعث اختلال در کارکردش شود رو به رو نشود. هر چه سطح کاربری نرم افزار دارای راحتی و دسترسی مناسب‌تری باشد به طبع آن افراد بیشتری از این نرم افزار استفاده خواهند کرد.

منطق نرم افزار درست باشد

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. این بدان معنا است که طراحان نرم افزار بتوانند در قالب یک نرم افزار تمام نیازهای افراد را پیاده سازی نمایند. برنامه نویسان باید با تلاش خود کیفیت این نرم‌افزار را ارتقا داده تا شاهد فروش بیشتر و کارکرد بهتر آن شوند.

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار

شخصی سازی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک نرم افزار مدیریت ساختمان است. وقتی از شخصی‌سازی صحبت به میان می‌آید هدف ما این است شما بتوانید درزمانی کوتاه شروع به پیاده‌سازی ساختار موردنظرتان کنید. در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان باید از وجود قابلیت شخصی سازی آن مطمئن شد.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود

در هر نرم‌افزاری مهم‌ترین قسمت بعد امنیتی آن است. از آنجایی که اصولا این نرم افزارها دارای قابلیت درج قبوض هستند و معمولا به این گونه نرم افزارها نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم.حتما دقت خود را برای استفاده از این نرم‌افزارها بالابرده و مطمئن شوید آیا نرم‌افزاری که با آن کار می کنید از امنیت معقولی برخوردار است یا خیر.

پشتیبانی 24 ساعته آن برقرار باشد

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

گزارش گیری یکی از قابلیت‌های نرم افزار‌های مدیریت ساختمان است

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. با این قابلیت این امکان در دسترس شما خواهد بود تا با صرف زمان بسیار کم گزارش‌های جامع و کاملی ساختمان را تجزیه و تحلیل کنید. از همین رو پیشنهاد می‌شود حتما از داشتن این ویژگی در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان آگاه باشید. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان 

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. شما زمانی متوجه می‌شوید که این نرم‌افزار چنین شاخصه‌ای دارد که اقدام به خرید کرده و از آن استفاده کنید. وجود این ویژگی باعث خواهد شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید تفویض اختیار داشته باشید. برخورداری از قابلیت پشتیبانی گیری. تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی این ویژگی هیچگاه نگران از بین رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و همواره تمامی اطلاعات شما در دسترستان است. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. در نرم‌افزارهای دیگر این امکان فراهم است فقط به‌صورت دستی باید این کار را انجام داده و قابلیت خودکار ندارند. از این رو در هنگام خرید یا دانلود نرم افزار به این مهم نیز باید توجه داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد درباره‌ی ویژگی‌هایی صحبت شود که باعث ایده آل تر شدن یک نرم‌افزار می‌شود. ما در این مقاله روی مواردی مانند داشتن ویژگی پشتیبانی 24 ساعته، امکان پشتیبان گیری، داتشن ویژگی گزارش گیری و غیره تکیه کردیم. برخوردار بودن نرم افزار از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که یک نرم افزار را بتوان به عنوان نرم افزار مناسب استفاده در ساختمان دانست. از نرم‌افزار محاسبه‌ی قبض آب آپارتمان برای شما صحبت کردیم که از این طریق می‌توانید کارهای موردنیاز خود را در این حیطه انجام دهید. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله به سؤالات شما پاسخ مناسبی داده باشد و بتوانید از این اطلاعات جهت ارتقای کیفی کار خود بهره ببرید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 1,696
  • بازدید کلی : 5,096