loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 27 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. استفاده از نرم افزارهایی از این دست باعث خواهد شد که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن تمام موارد موجود در ساختمان را در هر لحظه در اختیار داشته باشید. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد اینگونه نرم افزار‌ها را بیان کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی‌هایی که یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید داشته باشد.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌ها و همچنین قابلیت‌هایی مختلفی باشد که بتوان از آن با نام یک نرم افزار مدیریت ساختمان عالی شناخت. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

استفاده از آن آسان باشد.

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. بهتر است منظور از بیان جمله راحتی را بشکافیم راحتی به این معنا که کاربر در هنگام استفاده با هیچگونه موردی که باعث اختلال در کارکردش شود رو به رو نشود.برای جذب بیشتر کاربران جهت استفاده از نرم‌افزار باید به روشی طراحی‌شده باشد که کاربر بتواند به‌سادگی با آن کار کند.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار.

طراحی جذاب و زیبا دومین موردی که در افزایش کیفیت اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر گذار است. منظور از این مورد آن است که برنامه نویسان نرم افزار بتوانند تمام نیازهای مورد نظر یک مدیر ساختمان را در قالب یک نرم افزار حرفه‌ای پیاده سازی نمایند. و با توجه به این انتظار‌ها و خواسته‌های مدیران ساختمان، می‌توان نرم افزاری قدرتمند و با کیفیت را روانه بازار کرد.

بتوان به راحتی آن را شخصی سازی کرد.

شخصی سازی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک نرم افزار مدیریت ساختمان است. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

امنیت بالا در حفظ اطلاعات استفاده کنندگان.

وجود امنیت را می‌توان از فاکتور‌های مهم و اساسی یک نرم افزار مناسب مدیریت ساختمان دانست. از آنجایی که اصولا این نرم افزارها دارای قابلیت درج قبوض هستند و معمولا به این گونه نرم افزارها نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. در بازار شاهد وجود نرم افزار‌های مختلفی در زمینه‌ی مدیریت ساختمان هستیم که این موارد تلاش می‌کند که وظایف مدیر ساختمان را حد زیادی کاهش دهد.حتما دقت خود را برای استفاده از این نرم‌افزارها بالابرده و مطمئن شوید آیا نرم‌افزاری که با آن کار می کنید از امنیت معقولی برخوردار است یا خیر.

وجود پشتیبانی مناسب و پاسخگویی 24 ساعته.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. بسیاری از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در بازار وجود دارند برای افزایش میزان مشتری خود از پشتیبانی 24 ساعته استفاده می‌کنند. تیم شما می‌تواند در موارد ضروری افراد را در نصب، کارکرد و غیره راهنمایی کنند. به همین دلیل بهتر است که قبل از دانلود یا خرید نرم افزار به قابلیت‌های مختلف آن مانند پشتیبانی 24 ساعته توجه کرد.

قابلیت گزارش گیری داشته باشد.

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و لازم‌ترین مواردی که باید یک نرم افزار مدیریت ساختمان داشته باشد قابلیت گزارش گیری است. برخورداری نرم افزار از این ویژگی باعث خواهد شد که بدون کمترین مشکلی بتوانید اطلاعات مورد نیاز را در قالب گزارش در اختیار داشته باشید. آگاهی داشتن از بخش‌های مختلف نرم افزار مانند گزارشگیری می‌تواند در انتخاب نرم افزار مناسب، موثر باشد و به همین منظور باید در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان به آن‌ها توجه کنید. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر.

با این قابلیت دیگر اعضایی که دسترسی به این نرم افزار دارند می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده کنند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. با وجود قابلیت استفاده همزمان چند نفره می‌توانید برخی از وظایف خود را بدون هیچ مشکلی به عهده فرد دیگر بگذارید.

برخورداری از قابلیت پشتیبانی گیری.

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی این ویژگی هیچگاه نگران از بین رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و همواره تمامی اطلاعات شما در دسترستان است. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

در آخر.

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. همان‌طور که خواندید متوجه شدید یک نرم‌افزار خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری،گزارش‌گیری و غیره باشد. برخوردار بودن نرم افزار از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که یک نرم افزار را بتوان به عنوان نرم افزار مناسب استفاده در ساختمان دانست. همچنین گفتیم که در نرم افزار مدیریت ساختمان با نرم افزار‌های مختلفی از قبیل نرم افزار محاسبه قبض آپارتمان مواجه هستیم که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید تمامی اطلاعات موجود در ساختمان را ثبت کنید. در برنامه‌های آینده که برای شما در نظر گرفته‌ایم در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با توجه به دانسته‌های خود در این باب هوشمندانه عمل کنید. امیدواریم که موارد گفته شده کمک کننده شما برای انتخاب یک نرم افزار مناسب بوده باشد. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 1,680
  • بازدید کلی : 5,080