loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 29 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد اینگونه نرم افزار‌ها را بیان کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. در ادامه توضیحات کامل‌تری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد.

برای آن که یک نرم افزار مدیریت ساختمان را خوب و مناسب دانست باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا از آن به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان نام برد. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

استفاده از آن آسان باشد.

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار.

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. از این رو برنامه نویسان باید بتوانند تمامی انتظارات و خواسته‌های یک مدیر ساختمان را درک کنند و این خواسته‌ها را در طراحی خود لحاظ کنند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شخصی سازی برای رسیدن به ساختار دلخواه کاربر.

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. با شخصی سازی می‌توانید در کمترین زمان ممکن ساختار دلخواه خود را در نرم افزار پیاده سازی کنید. به همین دلیل باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان بیش از پیش به وجود این قابلیت توجه داشته باشید.

برخورداری از امنیت برای استفاده‌کنندگان نرم‌افزار.

شاید بتوان امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای نرم مدیریت ساختمان در نظر گرفت. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار رایگان در این دسته ساخته شده است که به وسیله آن می‌توان وظایف مدیر ساختمان را کاهش داد.حتما دقت خود را برای استفاده از این نرم‌افزارها بالابرده و مطمئن شوید آیا نرم‌افزاری که با آن کار می کنید از امنیت معقولی برخوردار است یا خیر.

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی برای یک نرم‌افزار شارژ ساختمان داشتن پشتیبانی 24 ساعته و قوی است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید نرم افزار از وجود پشتیبانی آگاهی داشته باشید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری.

قابلیت گزارش گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مدیر ساختمان به آن نیازمند است. با توجه به این قابلیت به عنوان مدیر ساختمان می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن تمامی اطلاعات مهم را در قالب گزارش‌های جامع و کامل بررسی کنید. به همین دلیل آگاه بودن از وجود این امکان در زمان دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان بسیار کار ساز خواهد بود. خروجی گرفتن در فرمت‌های مختلف باعث خواهد شد که کارکرد نرم افزار بیشتر شود. از این رو می‌توان گفت که یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب باید فرمت‌ها مختلفی از قبیل چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره را داشته باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان باید قابلیت استفاده چند نفره را داشته باشد.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران این است که بتوانند بدون هیچ نگرانی‌ای از این نرم‌افزار جهت رفع نیاز خود استفاده کنند. شاید برخورداری این ویژگی زمانی خود را نشان دهد که شما اقدام به دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان کرده باشید و بخواهید بخشی از وظایف ثبت و بررسی موارد قابل اجرا در ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

به راحتی بتوان پشتیبان گرفت.

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. این قابلیت در نرم‌افزارهای مختلف به اشکال متفاوتی پیاده‌سازی می‌شود که نمونه‌ی متناسب آن پشتیبان گیری خودکار است. در نمونه بعدی این دسته نرم افزارها شما خود باید به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات خود نمایید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

در آخر.

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. گفتیم که یک نرم افزار عالی باید دارای ویژگی‌های از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و غیره باشد.داشتن تمام این موارد باعث می‌شود نرم‌افزار شما از کیفیت بالایی برخوردار شود. علاوه بر این موارد نرم افزار‌های مختلف دیگری در ساختمان استفاده می‌شود مانند نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان که برای خرید یا دانلود آن نیز باید به نکات مهمی توجه کنید. در برنامه‌های آینده که برای شما در نظر گرفته‌ایم در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با توجه به دانسته‌های خود در این باب هوشمندانه عمل کنید. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 1,711
  • بازدید کلی : 5,111