loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 33 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. این نرم افزار می‌تواند به راحتی مدیریت ساختمان را انجام دهد و شما را از بسیاری از دغدغه‌ها موجود در این زمینه رهایی دهد. یکی از مشکلاتی که در صورت عدم استفاده از نرم افزار‌های مدیریت ساختمان به چشم می‌خورد، به هم ریختگی اطلاعات است و اگر این بهم ریختگی ادامه دار باشد بسیاری از اطلاعات را به طور کلی از دست خواهیم داد. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. حال برای درک بهتر موضوع و یادگیری جهت استفاده از نرم‌افزار موردنیاز خود این مقاله را بخوانید.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان را معرفی کنیم.

راحتی استفاده از نرم افزار

یکی از معیار‌های مهمی که در میزان کیفیت نرم افزار نقش دارد راحتی کار با آن است. در صورت کارایی راحت و آسان، کاربر با هر میزان مهارت در زمینه‌ی اجرای اپلیکیشن‌ها می‌تواند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن از این نرم افزار استفاده کند. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار

یکی از مهم‌ترین نکات برای اپلیکیشن مدیریت ساختمان طراحی منطق و مناسب آن است. منظور از این مورد آن است که برنامه نویسان نرم افزار بتوانند تمام نیازهای مورد نظر یک مدیر ساختمان را در قالب یک نرم افزار حرفه‌ای پیاده سازی نمایند. با توجه به این تفاسیر برنامه نویسان به وسیله‌ی طراحی مناسب می‌توانند نرم افزار قدرتمند و کارآمدی را تولید کنند.

شخصی‌سازی یکی از مهم‌ترین خصوصیات نرم‌افزارها

شخصی سازی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک نرم افزار مدیریت ساختمان است. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. به همین دلیل باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان بیش از پیش به وجود این قابلیت توجه داشته باشید.

برخورداری از امنیت برای استفاده‌کنندگان نرم‌افزار

به جرات می‌توان گفت وجود امنیت در هر نرم افزاری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موارد است. یکی از مزیت‌های این نوع نرم‌افزارها این است که شما می‌توانید قبوض خود را در آن درج کنید که به آن نرم‌افزار مدیریت قبوض می‌گویند. نرم افزارهای رایگان مختلفی در حال حاضر به عنوان نرم افزار ساختمان طراحی و ساخته شده‌ است که به نوعی می‌توان گفت وظایف مدیر ساختمان را در حد قابل قبولی کاهش می‌دهد. توصیه می‌شود که قبل استفاده از هر نرم افزاری به امن بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است که قبل از دانلود یا خرید نرم افزار به قابلیت‌های مختلف آن مانند پشتیبانی 24 ساعته توجه کرد.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

قابلیت گزارش گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مدیر ساختمان به آن نیازمند است. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. به همین دلیل آگاه بودن از وجود این امکان در زمان دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان بسیار کار ساز خواهد بود. خروجی گرفتن در فرمت‌های مختلف باعث خواهد شد که کارکرد نرم افزار بیشتر شود. از این رو می‌توان گفت که یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب باید فرمت‌ها مختلفی از قبیل چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره را داشته باشد.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. شاید برخورداری این ویژگی زمانی خود را نشان دهد که شما اقدام به دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان کرده باشید و بخواهید بخشی از وظایف ثبت و بررسی موارد قابل اجرا در ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری از قابلیت پشتیبانی گیری

پشتیبان گیری نیز از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب است. اگر چنین آپشنی در نرم‌افزار موجود باشد اطلاعات شما هرگز از بین نخواهد رفت و شما دیگر دغدغه‌ای این را ندارید که ممکن است روزی اطلاعات موردنیازتان را از دست بدهید. نرم افزار‌های مختلف این قابلیت‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا می‌کنند که از بارز‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به پشتیبان گیری خودکار اشاره کرد. در نمونه بعدی این دسته نرم افزارها شما خود باید به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات خود نمایید. پس برای اطمینان از خرید خود که از چه امتیازاتی برخوردار است حتما قبل از اقدام به خرید تحقیق کنید.

در این مقاله گفتیم

در این مقاله سعی شد درباره‌ی ویژگی‌هایی صحبت شود که باعث ایده آل تر شدن یک نرم‌افزار می‌شود. گفتیم که یک نرم افزار عالی باید دارای ویژگی‌های از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و غیره باشد. داشتن همین ویژگی‌های نام برده شده در این مقاله باعث می‌شود تا بتوان یک نرم افزار را جزو نرم افزارهای مناسب مورد استفاده برای مدیران ساختمان در نظر گرفت. همچنین گفتیم که در نرم افزار مدیریت ساختمان با نرم افزار‌های مختلفی از قبیل نرم افزار محاسبه قبض آپارتمان مواجه هستیم که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید تمامی اطلاعات موجود در ساختمان را ثبت کنید. ما همچنین در مقالات آتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله به سؤالات شما پاسخ مناسبی داده باشد و بتوانید از این اطلاعات جهت ارتقای کیفی کار خود بهره ببرید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 1,684
  • بازدید کلی : 5,084