loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 201 چهارشنبه 04 تیر 1399 نظرات (0)

با گسترش جمعیت شهرها و روی آوردن مردم به آپارتمان نشینی ما نیازمند رعایت قوانین و مقرارت این سبک زندگی هستیم و به همین دلیل نرم افزار‌های متعددی برای این موضوع پای بر عرصه زندگی مردم گذاشته‌اند. شما به وسیله این گونه نرم افزارها خواهید توانست بدون هیچگونه نگرانی تمام موارد مورد نیاز را در این گونه نرم افزارها مدیریت نمایید. بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که به دلیل نداشتن نرم افزار یا پلتفرمی تمامی اطلاعات مهم ساختمان از بین رفته و یا اینکه برای جمع آوری آن‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده‌ایم. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان

برای آن که یک نرم افزار مدیریت ساختمان را خوب و مناسب دانست باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا از آن به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان نام برد. در این مقاله ما سعی می‌کنیم به موارد و ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان عالی و دست اول بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

راحتی استفاده از نرم افزار

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. بهتر است منظور از بیان جمله راحتی را بشکافیم راحتی به این معنا که کاربر در هنگام استفاده با هیچگونه موردی که باعث اختلال در کارکردش شود رو به رو نشود. اگر استفاده از منو‌ها و دسترسی به بخش‌های مختلف اپلیکشن راحت باشد به طور قطع افراد بیشتری به بهره گیری از آن علاقه مند می‌شوند.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. برنامه نویسان باید برنامه‌ای برای مدیر ساختمان بنویسند که وقتی خود را جای مدیر می‌گذارند تمام نیازهایشان برطرف شود به عبارتی باید نرم افزا را به‌صورت حرفه‌ای بسازند که پاسخی برای تمام نیازهای ضروری باشد. هر چه طراحان و برنامه نویسان به این مهم توجه بیشتری داشته باشند می‌توان انتظار کارکرد قوی‌ترین را از نرم افزار مورد نظر داشت.

بتوان به راحتی آن را شخصی سازی کرد

مطلوب است که تمامی نرم افزار آپارتمان‌ها قابلیت شخصی سازی داشته باشند. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

امنیت بالا در حفظ اطلاعات استفاده کنندگان

امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت نرم افزار مدیریت ساختمان تاثیر داشته باشد. به دلیل این که این نرم افزارها ویژگی درج قبض را دارند به این دسته از نرم افزارها اصولا نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. تا به اکنون ما شاهد ساخت نرم‌افزارهای رایگان زیادی بوده‌ایم که وظایف مدیر ساختمان را تا حدودی کم کرده است. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

پشتیبانی مناسب و 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. پس حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان باید از پشتیبانی آن به صورت مناسب آگاه شده باشید.

نرم‌افزار باید از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار باشد

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. با این قابلیت این امکان در دسترس شما خواهد بود تا با صرف زمان بسیار کم گزارش‌های جامع و کاملی ساختمان را تجزیه و تحلیل کنید. به همین دلیل آگاه بودن از وجود این امکان در زمان دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان بسیار کار ساز خواهد بود. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. به همین دلیل داشتن امکان گرفتن خروجی در قالب فرمت‌هایی نظیر اکسل، پی دی اف، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این نرم افزارها بسیار حیاتی خواهد بود.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که برای مدیریت ساختمان وظایف بین چند نفر تقسیم می‌شود و تمامی این افراد باید به نرم افزار دسترسی داشته باشند. با وجود قابلیت استفاده همزمان چند نفره می‌توانید برخی از وظایف خود را بدون هیچ مشکلی به عهده فرد دیگر بگذارید.

به راحتی بتوان پشتیبان گرفت

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. وجود این امکان به شما این توانایی را خواهد داد که بدون نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات به کار خود مشغول باشید. برای پشتیبان گیری با دو روش مختلف رو به رو هستیم؛ اول پشتیبان گیری به صورت خودکار است. در نمونه بعدی این دسته نرم افزارها شما خود باید به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات خود نمایید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد درباره‌ی ویژگی‌هایی صحبت شود که باعث ایده آل تر شدن یک نرم‌افزار می‌شود. ما در این مقاله روی مواردی مانند داشتن ویژگی پشتیبانی 24 ساعته، امکان پشتیبان گیری، داتشن ویژگی گزارش گیری و غیره تکیه کردیم. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 1,358
  • بازدید کلی : 4,758