loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 25 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه با افزایش آپارتمان‌ها بیش از پیش باید با بحث کار گروهی و رعایت قوانین آپارتمان نشینی آشنا شویم؛ برای این امر ما نیازمند استفاده از نرم افزار‌های مختلفی هستیم. استفاده از نرم افزارهایی از این دست باعث خواهد شد که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن تمام موارد موجود در ساختمان را در هر لحظه در اختیار داشته باشید. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. در این مقاله سعی داریم در مورد خصوصیات و ویژگی‌های اینگونه نرم افزار‌ها صحبت کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. در ادامه توضیحات کامل‌تری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد.

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در این مقاله ما سعی می‌کنیم به موارد و ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان عالی و دست اول بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

راحتی استفاده از نرم افزار.

یکی از معیار‌های مهمی که در میزان کیفیت نرم افزار نقش دارد راحتی کار با آن است. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

استفاده از طراحی مناسب و جذاب در نرم افزار.

دومین موردی که باید از یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان انتظار داشت، طراحی منطق قوی برنامه است. این بدان معنا است که طراحان نرم افزار بتوانند در قالب یک نرم افزار تمام نیازهای افراد را پیاده سازی نمایند. با توجه به این تفاسیر برنامه نویسان به وسیله‌ی طراحی مناسب می‌توانند نرم افزار قدرتمند و کارآمدی را تولید کنند.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی.

مطلوب است که تمامی نرم افزار آپارتمان‌ها قابلیت شخصی سازی داشته باشند. با شخصی سازی می‌توانید در کمترین زمان ممکن ساختار دلخواه خود را در نرم افزار پیاده سازی کنید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود.

در هر نرم‌افزاری مهم‌ترین قسمت بعد امنیتی آن است. به دلیل این که این نرم افزارها ویژگی درج قبض را دارند به این دسته از نرم افزارها اصولا نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. تا به اکنون ما شاهد ساخت نرم‌افزارهای رایگان زیادی بوده‌ایم که وظایف مدیر ساختمان را تا حدودی کم کرده است. توصیه می‌شود که قبل استفاده از هر نرم افزاری به امن بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. این پشتیبانی شامل موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره می‌شود. حتما قبل از خریداری و استفاده از نرم‌افزار از داشتن یک پشتیبانی قوی آگاهی کسب کنید.

قابلیت گزارش گیری داشته باشد.

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و لازم‌ترین مواردی که باید یک نرم افزار مدیریت ساختمان داشته باشد قابلیت گزارش گیری است. برخورداری نرم افزار از این ویژگی باعث خواهد شد که بدون کمترین مشکلی بتوانید اطلاعات مورد نیاز را در قالب گزارش در اختیار داشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان از این ویژگی‌ و قابلیت مهم آگاهی کامل داشته باشید. برای گزارشگری باید این قابلیت وجود داشته باشد تا بتوانید گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. از این رو می‌توان گفت که یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب باید فرمت‌ها مختلفی از قبیل چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره را داشته باشد.

دسترسی پذیری به وسیله چند نفر.

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. به نوعی می‌توان گفت این ویژگی در این گونه نرم افزارها باعث خواهد شد که شما قسمتی از وظایف را بر عهده دیگری بگذارید.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد.

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. نرم افزار‌های مختلف این قابلیت‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا می‌کنند که از بارز‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به پشتیبان گیری خودکار اشاره کرد. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

در آخر.

در این مقاله در نظر داشتیم تا شما را از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان خوب و استاندارد آگاه کنیم. همان‌طور که خواندید متوجه شدید یک نرم‌افزار خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری،گزارش‌گیری و غیره باشد. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. ما همچنین در مقالات آتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه خواهیم داد. امیدواریم که موارد گفته شده کمک کننده شما برای انتخاب یک نرم افزار مناسب بوده باشد. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 1,681
  • بازدید کلی : 5,081