loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 23 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. این نرم افزار می‌تواند به راحتی مدیریت ساختمان را انجام دهد و شما را از بسیاری از دغدغه‌ها موجود در این زمینه رهایی دهد. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. در این مقاله سعی داریم در مورد خصوصیات و ویژگی‌های اینگونه نرم افزار‌ها صحبت کنیم. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. برای شرح ویژگی‌های نرم افزار مناسب و کاربردی در ادامه با ما همراه باشید.

یک نرم‌افزار خوب درزمینه‌ی مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد.

هر نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌های نام برده شده زیر باشد تا بتوان آن را به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب در نظر گرفت. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

راحتی کار در حین استفاده از نرم افزار.

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. بهتر است منظور از بیان جمله راحتی را بشکافیم راحتی به این معنا که کاربر در هنگام استفاده با هیچگونه موردی که باعث اختلال در کارکردش شود رو به رو نشود. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

منطق نرم افزار درست باشد.

طراحی جذاب و زیبا دومین موردی که در افزایش کیفیت اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر گذار است. منظور از این مورد آن است که برنامه نویسان نرم افزار بتوانند تمام نیازهای مورد نظر یک مدیر ساختمان را در قالب یک نرم افزار حرفه‌ای پیاده سازی نمایند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی.

مورد بعدی که باید در یک نرم افزار آپارتمان وجود داشته باشد ویژگی شخصی سازی آن است. منظور از شخصی سازی آن است که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید آن ساختار مورد نظر خود را در نرم افزار پیاده سازی نمایید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

حفظ اطلاعات کاربران با افزایش امنیت در نرم افزار.

امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت نرم افزار مدیریت ساختمان تاثیر داشته باشد. یکی از مزیت‌های این نوع نرم‌افزارها این است که شما می‌توانید قبوض خود را در آن درج کنید که به آن نرم‌افزار مدیریت قبوض می‌گویند. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

وجود پشتیبانی مناسب و پاسخگویی 24 ساعته.

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. پشتیبانی خود به بخش‌های مختلفی مانند راهنمایی در هنگام نصب و غیره تقسیم می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری.

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان از این ویژگی‌ و قابلیت مهم آگاهی کامل داشته باشید. نکته مهم در رابطه با گزارش گیری آن است که شما باید بتوانید این گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر.

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. درواقع شما می‌توانید از وظایف خود کاسته و آن را بر عهده‌ی نرم‌افزار بگذارید که این بسیار جذاب بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

برخورداری از قابلیت پشتیبانی گیری.

پشتیبان‌گیری نیز یکی از موارد مهمی است که باید در ویژگی‌های نرم افزار‌ لحاظ شود. به وسیله‌ی این ویژگی هیچگاه نگران از بین رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و همواره تمامی اطلاعات شما در دسترستان است. این قابلیت در نرم‌افزارهای مختلف به اشکال متفاوتی پیاده‌سازی می‌شود که نمونه‌ی متناسب آن پشتیبان گیری خودکار است. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. پس برای اطمینان از خرید خود که از چه امتیازاتی برخوردار است حتما قبل از اقدام به خرید تحقیق کنید.

جمع بندی.

در این مقاله سعی شد درباره‌ی ویژگی‌هایی صحبت شود که باعث ایده آل تر شدن یک نرم‌افزار می‌شود. توضیح دادیم که از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب یک نرم افزار مناسب به آن توجه کرد؛ پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و سایر موارد ذکر شده است. برخوردار بودن نرم افزار از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که یک نرم افزار را بتوان به عنوان نرم افزار مناسب استفاده در ساختمان دانست. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 1,694
  • بازدید کلی : 5,094