loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 23 چهارشنبه 28 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. شاید دلیل استفاده از این نرم افزارها را بتوان جلوگیری از بهم ریختگی و همچنین از بین رفتن اطلاعات دانست. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آشنایی با این گونه ویژگی‌ها باعث می‌شود در بتوانید از میان تعداد زیادی نرم افزار طراحی شده مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. حال برای درک بهتر موضوع و یادگیری جهت استفاده از نرم‌افزار موردنیاز خود این مقاله را بخوانید.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

برای آن که یک نرم افزار مدیریت ساختمان را خوب و مناسب دانست باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا از آن به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان نام برد. به همین منظور در ادامه در مورد اپلیکیشن مدیریت ساختمان موضوعاتی را شرح می‌دهیم و همچنین از شرایط و ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب صحبت خواهیم کرد.

راحتی کار در حین استفاده از نرم افزار

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. در اینجا منظور این است که استفاده کردن از نرم‌افزار کاربر را خسته نکرده و بتواند به‌سادگی درزمانی کوتاه با کاربرد آن آشنایی پیدا کند. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. منظور از این مورد آن است که برنامه نویسان نرم افزار بتوانند تمام نیازهای مورد نظر یک مدیر ساختمان را در قالب یک نرم افزار حرفه‌ای پیاده سازی نمایند. و با توجه به این انتظار‌ها و خواسته‌های مدیران ساختمان، می‌توان نرم افزاری قدرتمند و با کیفیت را روانه بازار کرد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی

مورد بعدی که باید در یک نرم افزار آپارتمان وجود داشته باشد ویژگی شخصی سازی آن است. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان باید از وجود قابلیت شخصی سازی آن مطمئن شد.

ایمن بودن اطلاعات در نرم افزار

شاید بتوان امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای نرم مدیریت ساختمان در نظر گرفت. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

وجود پشتیبانی مناسب و پاسخگویی 24 ساعته

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. تیم شما می‌تواند در موارد ضروری افراد را در نصب، کارکرد و غیره راهنمایی کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

گزارش گیری یکی از قابلیت‌های نرم افزار‌های مدیریت ساختمان است

از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت نرم افزار عالی می‌توان به ویژگی گزارش گیری اشاره کرد. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان از این ویژگی‌ و قابلیت مهم آگاهی کامل داشته باشید. نکته مهم در رابطه با گزارش گیری آن است که شما باید بتوانید این گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان

منظور از استفاده همزمان آن است که کاربران نرم افزار بتوانند بدون هیچگونه نگرانی به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده نمایند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب

پشتیبان گیری نیز از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب است. شما به واسطه این قابلیت خواهید توانست اطمینان خاطر داشته باشید که اطلاعات شما به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت. نرم افزار‌های مختلف این قابلیت‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا می‌کنند که از بارز‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به پشتیبان گیری خودکار اشاره کرد. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. پس نیاز است قبل از خرید و یا دانلود این گونه نرم افزارها از داشتن این ویژگی آگاه شده باشید.

جمع بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. توضیح دادیم که از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب یک نرم افزار مناسب به آن توجه کرد؛ پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و سایر موارد ذکر شده است. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. با مقالات بعدی ما همراه باشید تا به درک درست و منطقی از مدیریت ساختمان برسید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 384
  • بازدید سال : 1,720
  • بازدید کلی : 5,120