loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 39 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. با استفاده از این نرم افزار‌ها می‌توانید به راحتی مدیریت ساختمان را کنترل کنید و نگرانی خود را از این قضیه کاهش دهید. بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که به دلیل نداشتن نرم افزار یا پلتفرمی تمامی اطلاعات مهم ساختمان از بین رفته و یا اینکه برای جمع آوری آن‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده‌ایم. ما در این مقاله به ویژگی‌های مورد نیاز این گونه نرم افزارها خواهیم پرداخت. تعدادی زیادی از نرم‌ افزار‌های مدیریت ساختمان در بازار موجود است و با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود برگزینیم. با ما در این مقاله همراه باشید. 

ویژگی‌هایی که یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید داشته باشد

هر نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌های نام برده شده زیر باشد تا بتوان آن را به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب در نظر گرفت. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان را معرفی کنیم. 

استفاده از آن آسان باشد

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. در اینجا منظور این است که استفاده کردن از نرم‌افزار کاربر را خسته نکرده و بتواند به‌سادگی درزمانی کوتاه با کاربرد آن آشنایی پیدا کند. هر چه سطح کاربری نرم افزار دارای راحتی و دسترسی مناسب‌تری باشد به طبع آن افراد بیشتری از این نرم افزار استفاده خواهند کرد.

نرم‌افزار باید منطقی و مناسب طراحی شود

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. از این رو برنامه نویسان باید بتوانند تمامی انتظارات و خواسته‌های یک مدیر ساختمان را درک کنند و این خواسته‌ها را در طراحی خود لحاظ کنند. برنامه نویسان باید با تلاش خود کیفیت این نرم‌افزار را ارتقا داده تا شاهد فروش بیشتر و کارکرد بهتر آن شوند. .

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید. 

امنیت بالا در حفظ اطلاعات استفاده کنندگان

وجود امنیت را می‌توان از فاکتور‌های مهم و اساسی یک نرم افزار مناسب مدیریت ساختمان دانست. از آنجایی که اصولا این نرم افزارها دارای قابلیت درج قبوض هستند و معمولا به این گونه نرم افزارها نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. در بازار شاهد وجود نرم افزار‌های مختلفی در زمینه‌ی مدیریت ساختمان هستیم که این موارد تلاش می‌کند که وظایف مدیر ساختمان را حد زیادی کاهش دهد. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید. 

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان می‌توان به پشتیبانی مناسب آن اشاره کرد. یکی از روش‌هایی که می‌توانید با آن مخاطبان زیادی را تشویق کنید تا از نرم‌افزار شما استفاده کنند گذاشتن یک تیم قوی برای پشتیبانی است. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است که قبل از دانلود یا خرید نرم افزار به قابلیت‌های مختلف آن مانند پشتیبانی 24 ساعته توجه کرد. 

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت نرم افزار عالی می‌توان به ویژگی گزارش گیری اشاره کرد. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. آگاهی داشتن از بخش‌های مختلف نرم افزار مانند گزارشگیری می‌تواند در انتخاب نرم افزار مناسب، موثر باشد و به همین منظور باید در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان به آن‌ها توجه کنید. اگر امکان خروجی گرفتن گزارش با فرمت‌های مختلفی وجود داشته باشد که آن نرم افزار را می‌توان جزو یکی از بهترین نرم افزارها دانست. از این رو می‌توان گفت که یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب باید فرمت‌ها مختلفی از قبیل چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره را داشته باشد.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر

با این قابلیت دیگر اعضایی که دسترسی به این نرم افزار دارند می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده کنند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب

پشتیبان‌گیری نیز یکی از موارد مهمی است که باید در ویژگی‌های نرم افزار‌ لحاظ شود. وجود این امکان به شما این توانایی را خواهد داد که بدون نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات به کار خود مشغول باشید. این قابلیت در نرم‌افزارهای مختلف به اشکال متفاوتی پیاده‌سازی می‌شود که نمونه‌ی متناسب آن پشتیبان گیری خودکار است. دسته دیگری از نرم افزارها این قابلیت را در خود دارند و شما تنها باید خود به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود این گونه از نرم افزارها حتما از وجود داشتن از ویژگی تهیه نسخه پشتیبان آگاهی کامل داشته باشید تا به هیچ عنوان در آینده دچار مشکل نشوید. 

در آخر

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که خواندید متوجه شدید یک نرم‌افزار خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری،گزارش‌گیری و غیره باشد. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. به خاطر همراهی کردن ما در این مقاله از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 1,687
  • بازدید کلی : 5,087