loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 56 جمعه 30 خرداد 1399 نظرات (0)

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. با استفاده از این نرم افزار‌ها می‌توانید به راحتی مدیریت ساختمان را کنترل کنید و نگرانی خود را از این قضیه کاهش دهید. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. این ویژگی‌ها را ما در این مقاله بازگو خواهیم کرد. آگاهی داشتن از این ویژگی‌ها باعث خواهد شد بتوانید از میان انبوه نرم افزارهای طراحی شده بهترین و مناسب‌ترین نرم افزار را انتخاب نمایید. با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان.

برای آن که یک نرم افزار مدیریت ساختمان را خوب و مناسب دانست باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا از آن به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان نام برد. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید. استفاده از آن آسان باشد. اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. بهتر است منظور از بیان جمله راحتی را بشکافیم راحتی به این معنا که کاربر در هنگام استفاده با هیچگونه موردی که باعث اختلال در کارکردش شود رو به رو نشود. اگر استفاده از منو‌ها و دسترسی به بخش‌های مختلف اپلیکشن راحت باشد به طور قطع افراد بیشتری به بهره گیری از آن علاقه مند می‌شوند.

منطق نرم افزار درست باشد.

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. برنامه نویسان باید برنامه‌ای برای مدیر ساختمان بنویسند که وقتی خود را جای مدیر می‌گذارند تمام نیازهایشان برطرف شود به عبارتی باید نرم افزا را به‌صورت حرفه‌ای بسازند که پاسخی برای تمام نیازهای ضروری باشد. و با توجه به این انتظار‌ها و خواسته‌های مدیران ساختمان، می‌توان نرم افزاری قدرتمند و با کیفیت را روانه بازار کرد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی.

مطلوب است که تمامی نرم افزار آپارتمان‌ها قابلیت شخصی سازی داشته باشند. منظور از شخصی سازی آن است که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید آن ساختار مورد نظر خود را در نرم افزار پیاده سازی نمایید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

ایمن بودن اطلاعات در نرم افزار.

وجود امنیت را می‌توان از فاکتور‌های مهم و اساسی یک نرم افزار مناسب مدیریت ساختمان دانست. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این گونه نرم افزارها حتما از امن بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید نرم افزار از وجود پشتیبانی آگاهی داشته باشید.

نرم‌افزار باید از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار باشد.

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. برخورداری نرم افزار از این ویژگی باعث خواهد شد که بدون کمترین مشکلی بتوانید اطلاعات مورد نیاز را در قالب گزارش در اختیار داشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان از این ویژگی‌ و قابلیت مهم آگاهی کامل داشته باشید. نکته مهم در رابطه با گزارش گیری آن است که شما باید بتوانید این گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. به همین دلیل داشتن امکان گرفتن خروجی در قالب فرمت‌هایی نظیر اکسل، پی دی اف، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این نرم افزارها بسیار حیاتی خواهد بود.

قابلیت استفاده همزمان چند نفره.

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که برای مدیریت ساختمان وظایف بین چند نفر تقسیم می‌شود و تمامی این افراد باید به نرم افزار دسترسی داشته باشند. وجود این ویژگی باعث خواهد شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید تفویض اختیار داشته باشید.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد.

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که نمی‌خواید به هیچ عنوان آن‌ها را از دست بدهید؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری داشته باشد.

جمع‌بندی.

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. ذکر شد که یک نرم افزار قدرتمند باید دارای قابلیت‌های مختلفی از قبیل پشتیبانی 24، قابلیت گزارشگری، قابلیت استفاده چند کاربره و غیره داشته باشد. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. با مقالات بعدی ما همراه باشید تا به درک درست و منطقی از مدیریت ساختمان برسید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 5,113