loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 42 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. با استفاده از این نرم افزار‌ها می‌توانید به راحتی مدیریت ساختمان را کنترل کنید و نگرانی خود را از این قضیه کاهش دهید. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. ما در این مقاله به ویژگی‌های مورد نیاز این گونه نرم افزارها خواهیم پرداخت. آشنایی با این گونه ویژگی‌ها باعث می‌شود در بتوانید از میان تعداد زیادی نرم افزار طراحی شده مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

نرم افزار‌های مدیریت ساختمان باید از ویژگی‌های مناسب و منحصر به فردی برخوردار باشند تا بتوان آن‌ها را یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب قلمداد کرد. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

راحتی کار در حین استفاده از نرم افزار

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. در صورت راحتی استفاده از نرم افزار، کاربر بدون هیچ دغدغه‌ای و در کمترین زمان ممکن، می‌تواند از محیط نرم افزار استفاده کند. اگر استفاده از منو‌ها و دسترسی به بخش‌های مختلف اپلیکشن راحت باشد به طور قطع افراد بیشتری به بهره گیری از آن علاقه مند می‌شوند.

نرم‌افزار باید منطقی و مناسب طراحی شود

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شخصی‌سازی یکی از مهم‌ترین خصوصیات نرم‌افزارها

مطلوب است که تمامی نرم افزار آپارتمان‌ها قابلیت شخصی سازی داشته باشند. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان باید از وجود قابلیت شخصی سازی آن مطمئن شد.

برخورداری از امنیت برای استفاده‌کنندگان نرم‌افزار

امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت نرم افزار مدیریت ساختمان تاثیر داشته باشد. یکی از مزیت‌های این نوع نرم‌افزارها این است که شما می‌توانید قبوض خود را در آن درج کنید که به آن نرم‌افزار مدیریت قبوض می‌گویند. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. یکی از روش‌هایی که می‌توانید با آن مخاطبان زیادی را تشویق کنید تا از نرم‌افزار شما استفاده کنند گذاشتن یک تیم قوی برای پشتیبانی است. پشتیبانی خود به بخش‌های مختلفی مانند راهنمایی در هنگام نصب و غیره تقسیم می‌شود. به همین دلیل بهتر است که قبل از دانلود یا خرید نرم افزار به قابلیت‌های مختلف آن مانند پشتیبانی 24 ساعته توجه کرد.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

قابلیت گزارش گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مدیر ساختمان به آن نیازمند است. با داشتن چنین مزیتی شما در مدت‌زمانی اندک تمام‌کارهای خود را می‌توانید به‌صورت گزارشی در اختیار داشته باشید. آگاهی داشتن از بخش‌های مختلف نرم افزار مانند گزارشگیری می‌تواند در انتخاب نرم افزار مناسب، موثر باشد و به همین منظور باید در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان به آن‌ها توجه کنید. خروجی گرفتن در فرمت‌های مختلف باعث خواهد شد که کارکرد نرم افزار بیشتر شود. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان

با این قابلیت دیگر اعضایی که دسترسی به این نرم افزار دارند می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده کنند. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که برای مدیریت ساختمان وظایف بین چند نفر تقسیم می‌شود و تمامی این افراد باید به نرم افزار دسترسی داشته باشند. با وجود قابلیت استفاده همزمان چند نفره می‌توانید برخی از وظایف خود را بدون هیچ مشکلی به عهده فرد دیگر بگذارید.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد

پشتیبان گیری را می‌توان یک ویژگی دیگر این نرم افزار در نظر گرفت. اگر چنین آپشنی در نرم‌افزار موجود باشد اطلاعات شما هرگز از بین نخواهد رفت و شما دیگر دغدغه‌ای این را ندارید که ممکن است روزی اطلاعات موردنیازتان را از دست بدهید. این قابلیت را نرم افزارها به صورت‌های مختلفی پیاده سازی می‌کنند، یک نمونه مناسب این گونه قابلیت را می‌توان پشتیبان گیری به صورت خودکار در نظر گرفت. در نرم‌افزارهای دیگر این امکان فراهم است فقط به‌صورت دستی باید این کار را انجام داده و قابلیت خودکار ندارند. اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که نمی‌خواید به هیچ عنوان آن‌ها را از دست بدهید؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری داشته باشد.

در آخر

در این مقاله در نظر داشتیم تا شما را از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان خوب و استاندارد آگاه کنیم. گفتیم که یک نرم افزار عالی باید دارای ویژگی‌های از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و غیره باشد. داشتن همین ویژگی‌های نام برده شده در این مقاله باعث می‌شود تا بتوان یک نرم افزار را جزو نرم افزارهای مناسب مورد استفاده برای مدیران ساختمان در نظر گرفت. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. به خاطر همراهی کردن ما در این مقاله از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 1,709
  • بازدید کلی : 5,109