loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 35 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. شما به وسیله این گونه نرم افزارها خواهید توانست بدون هیچگونه نگرانی تمام موارد مورد نیاز را در این گونه نرم افزارها مدیریت نمایید. بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که به دلیل نداشتن نرم افزار یا پلتفرمی تمامی اطلاعات مهم ساختمان از بین رفته و یا اینکه برای جمع آوری آن‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده‌ایم. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آشنایی با این گونه ویژگی‌ها باعث می‌شود در بتوانید از میان تعداد زیادی نرم افزار طراحی شده مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. در ادامه توضیحات کامل‌تری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

یک نرم‌افزار خوب درزمینه‌ی مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌ها و همچنین قابلیت‌هایی مختلفی باشد که بتوان از آن با نام یک نرم افزار مدیریت ساختمان عالی شناخت. در ادامه این مقاله ما به بررسی ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان خواهم پرداخت همچنان با ما همراه باشید.

راحتی کار در حین استفاده از نرم افزار.

شاید مهم‌ترین ویژگی که یک نرم افزار ساختمان باید داشته باشد راحتی کار با آن است. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود. اگر استفاده از منو‌ها و دسترسی به بخش‌های مختلف اپلیکشن راحت باشد به طور قطع افراد بیشتری به بهره گیری از آن علاقه مند می‌شوند.

منطق نرم افزار درست باشد.

دومین موردی که باید از یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان انتظار داشت، طراحی منطق قوی برنامه است. از این رو برنامه نویسان باید بتوانند تمامی انتظارات و خواسته‌های یک مدیر ساختمان را درک کنند و این خواسته‌ها را در طراحی خود لحاظ کنند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار.

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. پس یکی از مواردی که باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان به آن توجه داشته باشید قابلیت شخصی سازی آن است.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود.

امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت نرم افزار مدیریت ساختمان تاثیر داشته باشد. به دلیل این که این نرم افزارها ویژگی درج قبض را دارند به این دسته از نرم افزارها اصولا نرم افزار مدیریت قبوض گفته می‌شود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این گونه نرم افزارها حتما از امن بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته آن برقرار باشد.

پشتیبانی مناسب از ویژگی‌های بارز نرم افزار شارژ ساختمان است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است که قبل از دانلود یا خرید نرم افزار به قابلیت‌های مختلف آن مانند پشتیبانی 24 ساعته توجه کرد.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری.

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. به همین دلیل آگاه بودن از وجود این امکان در زمان دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان بسیار کار ساز خواهد بود. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. پس می‌توان گفت پشتیبانی از فرمت‌هایی نظیر فرمت چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این گونه نرم افزارها تا حدودی لازم و ضروری خواهد بود.

دسترسی پذیری به وسیله چند نفر.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران این است که بتوانند بدون هیچ نگرانی‌ای از این نرم‌افزار جهت رفع نیاز خود استفاده کنند. شاید برخورداری این ویژگی زمانی خود را نشان دهد که شما اقدام به دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان کرده باشید و بخواهید بخشی از وظایف ثبت و بررسی موارد قابل اجرا در ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

به راحتی بتوان پشتیبان گرفت.

از دیگر ویژگی‌های مهم این گونه نرم افزارها می‌توان به ویژگی پشتیبانی گیری اشاره کرد. وجود این امکان به شما این توانایی را خواهد داد که بدون نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات به کار خود مشغول باشید. نرم افزار‌های مختلف این قابلیت‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا می‌کنند که از بارز‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به پشتیبان گیری خودکار اشاره کرد. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که نمی‌خواید به هیچ عنوان آن‌ها را از دست بدهید؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری داشته باشد.

جمع‌بندی.

در این مقابله سعی شد که تا حد امکان از ویژگی‌ها و خصوصیات یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب اطلاعاتی را شرح دهیم. همان‌طور که خواندید متوجه شدید یک نرم‌افزار خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری،گزارش‌گیری و غیره باشد. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. علاوه بر این موارد نرم افزار‌های مختلف دیگری در ساختمان استفاده می‌شود مانند نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان که برای خرید یا دانلود آن نیز باید به نکات مهمی توجه کنید. ما همچنین در مقالات آتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه خواهیم داد. به خاطر همراهی کردن ما در این مقاله از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 1,698
  • بازدید کلی : 5,098