loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 30 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. شما به وسیله این گونه نرم افزارها خواهید توانست بدون هیچگونه نگرانی تمام موارد مورد نیاز را در این گونه نرم افزارها مدیریت نمایید. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. در این مقاله سعی داریم در مورد خصوصیات و ویژگی‌های اینگونه نرم افزار‌ها صحبت کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌هایی که یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید داشته باشد.

هر نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌های نام برده شده زیر باشد تا بتوان آن را به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب در نظر گرفت. به همین منظور در ادامه در مورد اپلیکیشن مدیریت ساختمان موضوعاتی را شرح می‌دهیم و همچنین از شرایط و ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب صحبت خواهیم کرد.

راحتی کار در حین استفاده از نرم افزار.

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار.

یکی از مهم‌ترین نکات برای اپلیکیشن مدیریت ساختمان طراحی منطق و مناسب آن است. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار.

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. پس یکی از مواردی که باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان به آن توجه داشته باشید قابلیت شخصی سازی آن است.

حفظ اطلاعات کاربران با افزایش امنیت در نرم افزار.

به جرات می‌توان گفت وجود امنیت در هر نرم افزاری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موارد است. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. به عنوان مدیر یک ساختمان موظف هستید که به ایمن بودن این نرم افزار‌ها اطمینان داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته آن برقرار باشد.

پشتیبانی مناسب نیز یکی دیگر از شاخصه‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید نرم افزار از وجود پشتیبانی آگاهی داشته باشید.

گزارش گیری یکی از قابلیت‌های نرم افزار‌های مدیریت ساختمان است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای یک نرم‌افزار ایده آل در نظر داشت قابلیت داشتن آن در گزارش‌گیری است. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. بنابراین در هنگام دانلود نرم ‌افزار مدیریت ساختمان حتما اطمینان حاصل کنید که آیا چنین قابلیتی را دارد یا خیر. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. پس می‌توان گفت پشتیبانی از فرمت‌هایی نظیر فرمت چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال و غیره برای این گونه نرم افزارها تا حدودی لازم و ضروری خواهد بود.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان .

منظور از استفاده همزمان آن است که کاربران نرم افزار بتوانند بدون هیچگونه نگرانی به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده نمایند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. به نوعی می‌توان گفت این ویژگی در این گونه نرم افزارها باعث خواهد شد که شما قسمتی از وظایف را بر عهده دیگری بگذارید.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب.

پشتیبان‌گیری نیز یکی از موارد مهمی است که باید در ویژگی‌های نرم افزار‌ لحاظ شود. به وسیله‌ی این ویژگی هیچگاه نگران از بین رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و همواره تمامی اطلاعات شما در دسترستان است. برای پشتیبان گیری با دو روش مختلف رو به رو هستیم؛ اول پشتیبان گیری به صورت خودکار است. برخی دیگر از نرم افزار‌ها هستند که قابلیت پشتیبان گیری را درون خود دارند اما باید آن را به صورت دستی تنطیم کنید. از این رو در هنگام خرید یا دانلود نرم افزار به این مهم نیز باید توجه داشته باشید.

جمع‌بندی.

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. همان‌طور که خواندید متوجه شدید یک نرم‌افزار خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری،گزارش‌گیری و غیره باشد. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. در برنامه‌های آینده که برای شما در نظر گرفته‌ایم در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با توجه به دانسته‌های خود در این باب هوشمندانه عمل کنید. به خاطر همراهی کردن ما در این مقاله از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 1,700
  • بازدید کلی : 5,100