loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 27 چهارشنبه 28 خرداد 1399 نظرات (0)

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. این نرم افزار می‌تواند به راحتی مدیریت ساختمان را انجام دهد و شما را از بسیاری از دغدغه‌ها موجود در این زمینه رهایی دهد. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. این ویژگی‌ها را ما در این مقاله بازگو خواهیم کرد. با داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های یک نرم افزار مناسب و استاندارد می‌توانید به راحتی از بین تعداد زیاد نرم‌ افزار‌های این حوزه، بهترین آن را برگزینید. با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در این مقاله ما سعی می‌کنیم به موارد و ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان عالی و دست اول بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

استفاده راحت و آسان از نرم افزار

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. منظور از راحتی آن است که کاربر نرم افزار بتواند بدون هیچگونه مشکل خاصی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارکرد اصلی نرم افزار آشنا شود.برای جذب بیشتر کاربران جهت استفاده از نرم‌افزار باید به روشی طراحی‌شده باشد که کاربر بتواند به‌سادگی با آن کار کند.

طراحی زیبا و جذاب در کیفیت نرم افزار تاثیر گذار است

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برخورداری از قابلیت شخصی سازی

باید گفت یکی از بهترین گزینه‌های نرم‌افزار کاشانه قابلیت در شخصی‌سازی آن است. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. پس وقتی برای استفاده تصمیم می‌گیرید دانلود نرم‌افزار ساختمان را شروع کنید حتما به قابلیت شخصی‌سازی توجه کرده و به‌سادگی از کنار آن رد نشوید.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود

وجود امنیت را می‌توان از فاکتور‌های مهم و اساسی یک نرم افزار مناسب مدیریت ساختمان دانست. یکی از مزیت‌های این نوع نرم‌افزارها این است که شما می‌توانید قبوض خود را در آن درج کنید که به آن نرم‌افزار مدیریت قبوض می‌گویند. در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار رایگان در این دسته ساخته شده است که به وسیله آن می‌توان وظایف مدیر ساختمان را کاهش داد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این گونه نرم افزارها حتما از امن بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار شارژ ساختمان می‌توان به پشتیبانی مناسب آن اشاره کرد. بسیاری از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در بازار وجود دارند برای افزایش میزان مشتری خود از پشتیبانی 24 ساعته استفاده می‌کنند. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. حتما قبل از خریداری و استفاده از نرم‌افزار از داشتن یک پشتیبانی قوی آگاهی کسب کنید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای یک نرم‌افزار ایده آل در نظر داشت قابلیت داشتن آن در گزارش‌گیری است. برخورداری نرم افزار از این ویژگی باعث خواهد شد که بدون کمترین مشکلی بتوانید اطلاعات مورد نیاز را در قالب گزارش در اختیار داشته باشید. از همین رو پیشنهاد می‌شود حتما از داشتن این ویژگی در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان آگاه باشید. خروجی گرفتن در فرمت‌های مختلف باعث خواهد شد که کارکرد نرم افزار بیشتر شود. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده همزمان چند نفره

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری نرم‌افزار از پشتیبان گیری مناسب

پشتیبان گیری نیز از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب است. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. دوم آنکه نرم افزار‌هایی هستند که قابلیت پشیبان گیری را درون خود جای داده‌اند اما برای دسترسی به آن باید به صورت دستی اقدام کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود این گونه از نرم افزارها حتما از وجود داشتن از ویژگی تهیه نسخه پشتیبان آگاهی کامل داشته باشید تا به هیچ عنوان در آینده دچار مشکل نشوید.

جمع بندی

در این مقابله سعی شد که تا حد امکان از ویژگی‌ها و خصوصیات یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب اطلاعاتی را شرح دهیم. ما در این مقاله روی مواردی مانند داشتن ویژگی پشتیبانی 24 ساعته، امکان پشتیبان گیری، داتشن ویژگی گزارش گیری و غیره تکیه کردیم. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. از نرم‌افزار محاسبه‌ی قبض آب آپارتمان برای شما صحبت کردیم که از این طریق می‌توانید کارهای موردنیاز خود را در این حیطه انجام دهید. ما همچنین در مقالات آتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه خواهیم داد. با مقالات بعدی ما همراه باشید تا به درک درست و منطقی از مدیریت ساختمان برسید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 1,710
  • بازدید کلی : 5,110