loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 19 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد اینگونه نرم افزار‌ها را بیان کنیم.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی مهم در مورد نرم افزار‌های مدیریت ساختمان

نرم افزار‌های مدیریت ساختمان باید از ویژگی‌های مناسب و منحصر به فردی برخوردار باشند تا بتوان آن‌ها را یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب قلمداد کرد. در این مقاله ما سعی می‌کنیم به موارد و ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان عالی و دست اول بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

راحتی استفاده از نرم افزار

شاید مهم‌ترین ویژگی که یک نرم افزار ساختمان باید داشته باشد راحتی کار با آن است. در صورت راحتی استفاده از نرم افزار، کاربر بدون هیچ دغدغه‌ای و در کمترین زمان ممکن، می‌تواند از محیط نرم افزار استفاده کند. هر چه سطح کاربری نرم افزار دارای راحتی و دسترسی مناسب‌تری باشد به طبع آن افراد بیشتری از این نرم افزار استفاده خواهند کرد.

نرم‌افزار باید منطقی و مناسب طراحی شود

دومین موردی که باید از یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان انتظار داشت، طراحی منطق قوی برنامه است. این بدان معنا است که طراحان نرم افزار بتوانند در قالب یک نرم افزار تمام نیازهای افراد را پیاده سازی نمایند. برنامه نویسان باید با تلاش خود کیفیت این نرم‌افزار را ارتقا داده تا شاهد فروش بیشتر و کارکرد بهتر آن شوند.

بتوان به راحتی آن را شخصی سازی کرد

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان باید از وجود قابلیت شخصی سازی آن مطمئن شد.

امنیت بالا در حفظ اطلاعات استفاده کنندگان

امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت نرم افزار مدیریت ساختمان تاثیر داشته باشد. در این نرم افزار معمولا بخش‌هایی برای درج قبوض در نظر گرفته و به همین دلیل به آن‌ها نرم افزار مدیریت قبوض نیز گفته می‌شود و با توجه به درج قبوض در آن باید امنیت اپلیکیشن تضمین شده باشد. نرم افزارهای رایگان مختلفی در حال حاضر به عنوان نرم افزار ساختمان طراحی و ساخته شده‌ است که به نوعی می‌توان گفت وظایف مدیر ساختمان را در حد قابل قبولی کاهش می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

وجود ضروری جهت پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری

از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت نرم افزار عالی می‌توان به ویژگی گزارش گیری اشاره کرد. با داشتن چنین مزیتی شما در مدت‌زمانی اندک تمام‌کارهای خود را می‌توانید به‌صورت گزارشی در اختیار داشته باشید. از همین رو پیشنهاد می‌شود حتما از داشتن این ویژگی در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان آگاه باشید. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده همزمان چند نفره

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

برخورداری از قابلیت پشتیبانی گیری

پشتیبان گیری نیز از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب است. به وسیله‌ی پشتیبان گیری دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات نخواهید بود. این قابلیت در نرم‌افزارهای مختلف به اشکال متفاوتی پیاده‌سازی می‌شود که نمونه‌ی متناسب آن پشتیبان گیری خودکار است. دسته دیگری از نرم افزارها این قابلیت را در خود دارند و شما تنها باید خود به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود این گونه از نرم افزارها حتما از وجود داشتن از ویژگی تهیه نسخه پشتیبان آگاهی کامل داشته باشید تا به هیچ عنوان در آینده دچار مشکل نشوید.

در آخر

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. ذکر شد که یک نرم افزار قدرتمند باید دارای قابلیت‌های مختلفی از قبیل پشتیبانی 24، قابلیت گزارشگری، قابلیت استفاده چند کاربره و غیره داشته باشد. و هرچه یک نرم افزار بتواند این ویژگی‌ها را بیشتر در خود جای دهد قطع به یقین نرم افزار مناسب و استانداردتری خواهد بود. علاوه بر این موارد نرم افزار‌های مختلف دیگری در ساختمان استفاده می‌شود مانند نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان که برای خرید یا دانلود آن نیز باید به نکات مهمی توجه کنید. ما همچنین در مقالات آتی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را به شما همراهان گرامی ارائه خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله به سؤالات شما پاسخ مناسبی داده باشد و بتوانید از این اطلاعات جهت ارتقای کیفی کار خود بهره ببرید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 1,699
  • بازدید کلی : 5,099