loading...
tehran 24 news
آرش بازدید : 25 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. استفاده از نرم افزارهایی از این دست باعث خواهد شد که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن تمام موارد موجود در ساختمان را در هر لحظه در اختیار داشته باشید. یکی از مشکلاتی که در صورت عدم استفاده از نرم افزار‌های مدیریت ساختمان به چشم می‌خورد، به هم ریختگی اطلاعات است و اگر این بهم ریختگی ادامه دار باشد بسیاری از اطلاعات را به طور کلی از دست خواهیم داد. در این مقاله سعی داریم تا ویژگی‌های منحصر به فرد اینگونه نرم افزار‌ها را بیان کنیم. تعدادی زیادی از نرم‌ افزار‌های مدیریت ساختمان در بازار موجود است و با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود برگزینیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

یک نرم‌افزار خوب درزمینه‌ی مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

هر نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌های نام برده شده زیر باشد تا بتوان آن را به عنوان یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب در نظر گرفت. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

استفاده راحت و آسان از نرم افزار

یکی از معیار‌های مهمی که در میزان کیفیت نرم افزار نقش دارد راحتی کار با آن است. در صورت کارایی راحت و آسان، کاربر با هر میزان مهارت در زمینه‌ی اجرای اپلیکیشن‌ها می‌تواند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن از این نرم افزار استفاده کند. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

استفاده از طراحی مناسب و جذاب در نرم افزار

مورد بعدی که باید در یک اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان نمود داشته باشد، منطق و اساس پشت برنامه است. از این رو برنامه نویسان باید بتوانند تمامی انتظارات و خواسته‌های یک مدیر ساختمان را درک کنند و این خواسته‌ها را در طراحی خود لحاظ کنند. هر چه طراحان و برنامه نویسان به این مهم توجه بیشتری داشته باشند می‌توان انتظار کارکرد قوی‌ترین را از نرم افزار مورد نظر داشت.

بتوان به راحتی آن را شخصی سازی کرد

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. این بدان معنا است که شما تنها با صرف مدت زمان کمی بتوانید نرم افزار را طبق نظر خود سفارشی سازی نمایید. پس یکی از مواردی که باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان به آن توجه داشته باشید قابلیت شخصی سازی آن است.

اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود

در هر نرم‌افزاری مهم‌ترین قسمت بعد امنیتی آن است. در این نرم افزار معمولا بخش‌هایی برای درج قبوض در نظر گرفته و به همین دلیل به آن‌ها نرم افزار مدیریت قبوض نیز گفته می‌شود و با توجه به درج قبوض در آن باید امنیت اپلیکیشن تضمین شده باشد. در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار رایگان در این دسته ساخته شده است که به وسیله آن می‌توان وظایف مدیر ساختمان را کاهش داد.حتما دقت خود را برای استفاده از این نرم‌افزارها بالابرده و مطمئن شوید آیا نرم‌افزاری که با آن کار می کنید از امنیت معقولی برخوردار است یا خیر.

قابلیت پشتیبانی 24 ساعته را داشته باشد

پشتیبانی مناسب از ویژگی‌های بارز نرم افزار شارژ ساختمان است. در صورتی یک نرم افزار خواهد توانست تعداد کاربران زیادی را کسب نمایید که از ویژگی پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از هر گونه خرید و یا استفاده از نرم افزار‌ها از مناسب بودن تیم پشتیبانی آن مطمئن شده باشید.

نرم‌افزار باید از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار باشد

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و لازم‌ترین مواردی که باید یک نرم افزار مدیریت ساختمان داشته باشد قابلیت گزارش گیری است. با توجه به این قابلیت به عنوان مدیر ساختمان می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن تمامی اطلاعات مهم را در قالب گزارش‌های جامع و کامل بررسی کنید. آگاهی داشتن از بخش‌های مختلف نرم افزار مانند گزارشگیری می‌تواند در انتخاب نرم افزار مناسب، موثر باشد و به همین منظور باید در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان به آن‌ها توجه کنید. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. به همین دلیل پشتیبانی نرم افزار از قابلیت‌‌هایی نظیر اکسل، پی دی اف و غیره در نرم افزار لازم و ضروری خواهد بود.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر

این مورد بدان معنا است که کاربران بتوانند به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده کنند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. به نوعی می‌توان گفت این ویژگی در این گونه نرم افزارها باعث خواهد شد که شما قسمتی از وظایف را بر عهده دیگری بگذارید.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد

پشتیبان گیری نیز از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب است. اگر چنین آپشنی در نرم‌افزار موجود باشد اطلاعات شما هرگز از بین نخواهد رفت و شما دیگر دغدغه‌ای این را ندارید که ممکن است روزی اطلاعات موردنیازتان را از دست بدهید. این قابلیت در نرم افزارهای مختلف به صورت‌های گوناگونی پیاده سازی می‌شود، نمونه اول آن را می‌توان پشتیبان گیری خودکار در نظر گرفت. دسته دیگری از نرم افزارها این قابلیت را در خود دارند و شما تنها باید خود به صورت دستی اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان نمایید. از این رو در هنگام خرید یا دانلود نرم افزار به این مهم نیز باید توجه داشته باشید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. ما در این مقاله روی مواردی مانند داشتن ویژگی پشتیبانی 24 ساعته، امکان پشتیبان گیری، داتشن ویژگی گزارش گیری و غیره تکیه کردیم.داشتن تمام این موارد باعث می‌شود نرم‌افزار شما از کیفیت بالایی برخوردار شود. همچنین گفتیم که نرم افزارهای مختلفی تحت عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان وجود دارند که شما به واسطه آن‌ها خواهید توانست تمام موارد مورد نیاز را در آن ثبت نمایید. در برنامه‌های آینده که برای شما در نظر گرفته‌ایم در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اطلاعاتی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با توجه به دانسته‌های خود در این باب هوشمندانه عمل کنید. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 1,702
  • بازدید کلی : 5,102